.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده جدید نیروی انتظامی گیلان معرفی شد

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گیلان با حضور جانشین ناجا و تنی چند از مسئولان این نیرو معرفی شد.

در جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد "ابراهیم قائد رحمتی" بعنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گیلان معرفی و از خدمات سردار "بهمن امیری مقدم" فرمانده سابق قدردانی شد.

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه کسانی که عشق به ولایت دارند بدون حاشیه و چشم داشت در آزمونهای مختلف سینه خود را سپر ولایت می کنند، گفت: این هنر نیست که وقتی دیدیم همه چیز آرام است، بگوئیم پشتیبان ولایت فقیه هستیم و وقتی که فضا غبار آلود شد احتیاط کنیم و خود را کنار بکشیم.

سردار احمد رضا رادان با اشاره به حضور مقتدرانه این نیرو در تمامی صحنه های دفاع از مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی انتظامی مقتدر و با پیروی از آرمانهای امام خمینی (ره)، خون شهیدان، خانواده های معظم شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری از دستاوردهای ارزشمند این نظام الهی دفاع خواهد کرد.

جانشین ناجا همچنین با اعلام اینکه در نیروهای مسلح مدیریت و فرماندهی تغییرپذیر است، گفت: این تغییر و تحول بواسطه استفاده از تجربه مدیران و تجربه افزایی است.

وی با بیان اینکه فرمانده پلیس گیلان باید از جنس مدیران ستادی، انتظامی، عملیاتی و اجتماعی باشد، یادآور شد: " ابراهیم قائد رحمتی " فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کارنامه درخشانی در عرصه ها مختلف کشور دارد.

سردار " بهمن امیری مقدم " به عنوان فرمانده جدید نیری انتظامی استان خراسان رضوی منصوب شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.